Rosegal - haul gadżetowy. Czy warto kupować chińskie artykuły domowe?

by - 15:53:00



Jak wiecie sklep Rosegal to nie tylko ubrania, ale również różnego rodzaju akcesoria przydatne w domu, ogrodzie itp. Dzisiaj pokażę wam haul z różnymi domowymi gadżetami.


Latarka z zoomem optycznym. Są dwie opcje latarka świeci punktowo lub rozprasza światło. Latarka ma w środku diodę Led Cree świecącą bardzo jasnym i mocnym światłem. Solidna metalowa obudowa. Latarka jest świetna i godna polecenia.









Podręczny zestaw narzędzi. Całkiem solidny.








Tutaj mamy biwakowy zestaw : sztućce,scyzoryk, otwieracz do butelek w jednym. Bardzo fajny gadżet i jest naprawdę solidny. Polecam.







Silikonowa tubka do obierania czosnku.  Sprawdza się w 100%. 




Silikonowa myjka do warzyw. Świetny produkt, zwłaszcza do nowalijek, których nie trzeba obierać ze skórki. Przydatna rzecz w każdej kuchni.








Zajrzyjcie do Rosegal znajdziecie tam dużo więcej fajnych gadżetów do domu.


Ponadto zerknijcie też do Zaful, gdzie znajdziecie kolejne ciekawe propozycje dark blue jeans.


Sklep przygotował dla swoich klientów bardzo atrakcyjne promocje z okazji powrotu do szkoły, na który już powoli trzeba się szykować. Kliknijcie w banner poniżej a dowiecie się więcej o ofercie promocyjnej. 



Jeżeli chcecie zobaczyć ciekawe stylizacje zajrzyjcie na blog sklepu Zaful. Blog znajdziecie na Wordpress klikając Zaful blog.

You May Also Like

17 komentarze

  1. Myjke do warzyw muszę zamówić. Na scyzoryk czekam a rurkę do czosnku mam i bardzo chwale

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko mi sie podoba. A zwlaszcza silikonowe gadżety. Takich mi wiecznie mało w kuchni 😍❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne gadżety do domu. Chciałabym takie mieć

    OdpowiedzUsuń
  4. latarka spoko rzecz. tez bede musiala kiedys zamowic, bo ostatnio coś czesto nam prąd wyłączają ze wzgledu na burze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tubka do obierania czosnku! Łooł.... Muszę ją mieć ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe kuchenne i nir tylko przybory

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiam sie na obieraczka do czosnku

    OdpowiedzUsuń
  8. Mamy tą latarke i tez polecam :) fajne są te sztucce podrozne

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój tata na pewno ucieszyłby się z zestawu narzędzi. Ma ich tysiąc, a ciągle mówi, że mu czegoś brakuje XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Myjka by mi się przydała. Tą rurkę do czoanku miałam, ale gdzieś mi wsiąkła :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się te multifunkcyjne narzędzia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo widzimy, że solidne rzeczy wybrałaś! :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super gadżety, z pewnością ułatwią czas spędzony przy gotowaniu i innych czynnościach😊

    OdpowiedzUsuń